Zamawianie firmowych wizytówek poprzez Internet to duże ułatwienie – zrobisz to w każdym czasie, z własnego domu lub biura. Nim natomiast złożysz zlecenie, pamiętaj, by dobrze przemyśleć propozycję e-drukarni pod kątem produktów i wyjść, które stosuje do druku wizytówek. Teraz taka właśnie wizytówka online drukowana jest przez wiele drukarni, w tym również przez sprawdzoną, jaką znajdziemy pod adresem.
Wizytówka online – Istotna jest jakość papieru
Wybierajmy najdoskonalszej klasy papier – to priorytet. Niedrogi papier niezwykle łatwo będzie się giął oraz niszczył. Nie będzie to odpowiednio informowało o firmie. Wasza wizytówka winna wytrzymać ewentualnie długą próbę czasu, by jej właściciel mógł do niej często „wracać” w razie konieczności. Odpowiednio sprawdza się papier kredowy o gramaturze 350 g, najlepiej również uzupełniony miękką folią „Soft Touch”, jaka zapewnia rezultat „delikatnego dotyku”. Na uzyskanie dobrego efektu pozwoli dodatkowe lakierowanie niektórych elementów świecącym lakierem UV.
Wizytówka online – sprawa ważna to rozmiar
Winna ona bez kłopotu pomieścić się w portfelu czy w wizytowniku – najpopularniejsze wizytówki to owe o wymiarach 85 x 55 oraz 90 x 50 mm, zatem prostokątne. Wizytówki w kształcie kwadratu są po prostu wygodne, co więcej, ich druk tworzy niższe koszty w zestawieniu z drukiem wizytówek o nietypowych kształtach oraz rozmiarach. Należałoby tu wspomnieć, iż we współzależności od preferencji możemy zdecydować się na wizytówkę poziomą czy pionową, własny prostokąt może mieć wielkie czy uzupełnione brzegi.
Dzięki eleganckiej wizytówce wyróżnisz się jako ekspert!
Niewłaściwie przygotowany plan wizytówki od razu rzuci się Twojemu Konsumentowi w oczy. Z owego powodu nie należałoby polegać na tanich oraz niedoświadczonych rozwiązaniach. Współpraca z doświadczonym grafikiem na pewno da zysk. Każda dziedzina jest inna, w związku z czym Twoja wizytówka winna doskonale wpisywać się w styl biznesu, jaki prowadzisz, zarówno pod względem estetycznym, jak również konkretnym. Na specjalnej wizytówce nie może zabraknąć danych, takich jak: imię oraz nazwisko, nazwa spółki, adres, numer telefonu, adres e-mail, logotyp lub strona www.
Zdecydowanie się na druk wizytówek w odpowiedni sposób ułatwi kontakt z klientem. Co więcej, wręczenie jednej spośród nich może stanowić dobry powód do rozpoczęcia konferencji handlowej, natomiast co za tym idzie rozpoczęciem pionierskiej, atrakcyjnej współpracy. Jak wynika z rzeczonego, inwestycja w wizytówki przynosi dużą ilość korzyści dla przedsiębiorstwa. To tani sposób na rozprzestrzenienie danych o oferowanych usługach, jaki nie potrzebuje wielkiego wkładu pieniężnego.
Reasumując, odpowiednio zrobiona wizytówka to priorytet, pamiętajmy natomiast, iż wizytówka wizytówce nie równa oraz zadbajmy o to, aby wizytówka własnej spółki charakteryzowała się na tle pozostałych. Istotne, aby pasowała ona do specyfiki naszej dziedziny — na przykład w wypadku radcy prawnego wizytówka winna być przede wszystkim elegancka oraz właściwie w przygaszonych odcieniach.